keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Viikon Kuva


Minä ja mun uudet tossut








Dankon Uudet-Vanhat-Tossut :)










Muistat ehkä viime talvelta vielä nämä..








siniset lämpösukat 2010





ja nämä..






mustat tossut 2010









Nyt ne näyttävät tältä.. :)







Uudet lämpöiset tossut :)







Danko ei ihan vielä osaa arvostaa kuinka hienot tossut mamma on pojulle värkännyt, mutta nyt sopii pakkasia odotella.. :)
Tossut on tehty siis täysin kierrätysmateriaalista.
Viime talven mustat tossut, jotka siis menivät rikki ja siniset sukat sekä vanhasta viltistä saatu vihreä kangas saivat uuden käyttötarkoituksen. :)
Mamma suivaantui siihen, että valmiit tossut eivät pysyneet tassuissa kun ne ovat verreltaan liian lyhyet. Lisäksi lämpö ei sitten kuitenkaan riittänyt, mutta nyt on ongelma ratkaistu :)








Mä olen ihan DOGwalkilla







Aloitamme nyt siis uuden juttusarjan Viikon Kuva. Joka viikko julkaistaan joku tapahtuma tai hetki kuluneelta viikolta. Uusi mottomme on: Eletään hetkessä. :)








Mä en jaksa enää poseerata..












2 kommenttia:

  1. Voi kun ihkut!:)
    Kyllä Danksu varmasti oppii arvostamaan, kunhan pakkaset tulee...
    Täti

    VastaaPoista
  2. Kylläpä on ihanat uudet-vanhat tossut! :) Taitava emäntä Dankolla ;)

    VastaaPoista