sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Joulukalenteri: Luukku 18


YYÄÄÄHH!!! Mä olen MÄRKÄ!!!






Operaatio Dankon pesu! :)









Siis aivan kamalaa! Mun turkki on pilalla...







 "Mamma sai jostain päähänsä, että mä HAISEN kuulemma ihan pissalle ja se on huono juttu. Mä en ymmärrä, musta pissa tuoksahtaa hyvälle. Sitten mamma huijasi mut pesuhuoneeseen ja PESI mut SHAMPOOLLA! Ihan kamalan hajuinen tökötti!!! Ei riitä, että mä olen LÄPIMÄRKÄ vaan nyt mä sitten LEMUAN ihan kamalalle! Mun täytyy äkkiä sutia karvat kuntoon. Onneksi mamma sentään hyvitti tätä kärsimystä herkun muodossa ja laittoi mut kuivamaan peiton ja lämpötyynyn alle.
Aamulla mä huomasinkin miten ihanasti mun turkki kiiltää ja on pehmeä. Ehkä se olikin loppujen lopuksi ihan hyvä juttu. (Kunhan ei tee sitä kauhean usein!)"








Ja vielä kehtaat kuvata mua tässä tilassa..mikä häpeä!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti