torstai 19. heinäkuuta 2012

Viikon Kuva


Pieni matkalainen piirroskuvassa








100. Postaus...

...ja...











Danko nauttii maalla :)








...Kesälomareissun 1. osa...










Pielinen iltaloistossaan..







Mamma täytti 30 vuotta ja sai lahjaksi reissun Pielisen Karjalaan. Olemme olleet Dankon kanssa kyläilemässä. :)










Danko puutarhailee..








Ensin suuntasimme Juukaan. Meidän reissut eivät koskaan mene kommelluksitta, joten nytkin sattui ja tapahtui..











Puutarhurin pihalla on kaunista!









Danko joi ensimmäisenä iltana pesuvettä, jossa siis oli pyykinpesupulveria. Ei kun vaan syöttämään suolaa ja oksettamaan toista. Selvisimme onneksi säikähdyksellä. :)

















Mammakin esiintyy blogissa ensimmäistä kertaa juhlavuoden ja postauksen kunniaksi piirroskuvissa. :)

















Suuri kiitos Juukaan meitä kestittäneille ihanille ihmisille! :)




















Vietimme Dankon 4v. synttärit ja mamman synttärit tänä vuonna vähän toisella tavalla, miten.. se selviää seuraavasta postauksesta, jossa matka jatkuu.. :)




Kuvat saa suuremmaksi klikkaamalla.

















4 kommenttia:

  1. Onnea molemmilla! Mun blogi ei jostain syystà suostu pàivittàmààn sun postauksia eikà nàkòjààn laita mua myòskààn sun lukijaksi...pitàà vàhàn selvitellà mistà johtuu, kun kyllà mà monelle muulle sivulle lukijaksi pààsen mutta tàlle en...vai nàkyykò se sulle jotenkin piilossa ettà olen lukija vaikkei sivupalkissa noiden muiden lukijoiden joukossa nàykààn? Ja kiva nàhdà mammaakin blogissa eikà vain koissua....jatka noin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vastaankin sinulle tähän noihin kaikkiin kommentteihin.. :) Ensiksikin sä et näy mulla lukijana missään :( olisi kiva, jos saisit itsesi meidän lukijaksi ;)Noista pilvistä.. juhannuksena oli ihan mieletön taivas ja noita pilvikuvioita runsaasti, huomasin kyllä enkelin, olen samanlainen..kuvaan pilviä kun niissä näkyy kuvioita ja se on hauskaa.. kiva, että joku muukin näkee samat jutut! :D mua vähän jännitti laittaa omia kuvia Danksun blogiin kun tää on kuitenkin Dankon, mutta hänen elämäänsä minäkin liityn aika olennaisesti ;)

      Poista
  2. Ihan mielellààn Danko varmasti tààlà mammaansakin esittelee, joten turhaan jànnitàt...No tuntuikin erikoiselta, ettà olit onnistunut kaksi enkelià kuvaamaan "vahingossa", mutta tuntui ihan yhtà oudolta ettà joku muukin huomaisi noita kuvioita kuin minà. Yritàn aina miehelleni selitellà pilvikuvioita..aluksi ei huomannut mitààn, mutta nyt sanoo sulavasti "si si".....tiedà sitten nàkeekò oikeasti vai tekeekò mut vaan tyytyvàiseksi sanomalla ettà nàkis muka hànkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :) ihanaa, että joku ymmärtää tän mun pakkomielteen kuvata ja tulkita pilviä.. pilvikuvia luvassa jatkossakin :))Mä ajattelin, että ihmiset pitää mua ihan vajaana, mutta ihanaa kun ymmärrät! ;) Fiksu mies sinulla, tekee vaimon tyytyväiseksi, se on hyvä se ;)

      Poista