maanantai 3. tammikuuta 2011

Lystikästä Leikkiä :)







Leikkisää Tammikuuta ja samalla iloista alkanutta uutta vuotta!













Raketit paukkuivat ja Danko pelkäsi ja haukkui niitä ihan mahdottomasti. Vaikkakin raketit kuuluvat uuteen vuoteen ja ne ovat kauniita, niin eläinten kannalta se on yhtä painajaista! Mutta onneksi vain kerran vuodessa.










Poseeraus :)




















Danko sai joululahjaksi Herra Fanttisen, jota mamma tituleerasi edellisessä tekstissä erheellisesti possuksi! Lähempi tarkastelu osoitti, että lelu onkin elefantti! :D

Danko ei oikein millään muulla lelulla leikikkään kuin Fanttisella :) Kuten myös kuvat osoittavat..









Mä päihitän sut..varmasti.. :)

















 Tossut ovat osoittautuneet erittäin hyväksi hankinnaksi. Pysyvät jalassa ja lenkkeily sujuu mukavammin kun ei tarvitse tassuja kylmettää. Danko antaa laittaa ne jalkaan oikein hyvin, kiltti poika! :)








Mun lelu.. älä vie..


















Tassu on parantunut jo todella hyvin! :) Ei tarvitse pitää edes sidettä enää..jeeee! :) Tosin, jalkaa kutittaa ilmeisen kovasti välillä kun poju sitä mielellään nuoleskelee..


























Mä sain mun lelun.. :)














Herkkuja metsästämässä..












Mä vien tän turvaan, ettei vaan muut löydä..











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti