torstai 28. lokakuuta 2010

Poseerausta







 Hei taas, Blogin ulkoasu onkin muuttunut näin syksyn kunniaksi :)

Danko ei sitten ollenkaan pidä valokuvauksen kohteena olemisesta, joten tässä kuvasarja pojun mietteistä :)












 Danko on ollut hyvin ärtynyt kun meillä sataa vettä ja on ollut erittäin kylmä tuuli.. eivät pitkät lenkit maistu..niin sitten riehutaan sisällä senkin edestä. Roskis on taas ollut tuunauksen kohteena..
Tässä ilme.." En mä ole mitään tehnyt.. ihan väärin näit.." :)












 "Siis älä viitsi.. mä menin jo sängyn alle piiloon.. "
"Tää on mun oma huone, tosin en voi paukauttaa ovea kiinni.." :/












 " Ensin toinen poski.."













 "..Ja sitten toinen.. "












 "..Edestä.. mä näytän kieltä.. :)"












 "No, ota sitten niitä kuvia..mut mä mökötän sulle.."












 "Hei..mä nostan nokkani sulle.." :)












" nyt tuli väsy.. mä en jaksa enää.." :)






2 kommenttia:

  1. No mutta wautsi wau miten hieno uusi blogi Dankolla on :) tää on tosi upea ja mahtavia kuvia taas Dankkiksesta-myös edellisessä päivityksessä! Pitäs taas alkaa käymään useemmin näissä blogeissa-myös omassa :P

    VastaaPoista